Ufirst biedt tal van Managed Services aan waarbij u zelf kiest hoe we onze expertise aanwenden om uw bedrijf te ondersteunen.

Hulp of afstand of verkiest u liever een expert onsite? Aan u de keuze.

SERVICE HELPDESK

Heeft u advies nodig over een bepaald product, uw ICT-omgeving of zijn er technische problemen? Bij onze “First in line support” medewerker kan u rekenen op snel advies.

ONSITE SUPPORT

IT-ondersteuning gaat bij ons verder dan een service helpdesk.
Voor lastige ICT-problemen is het makkelijker om u ter plaatse een doeltreffende oplossing te bieden. Dit bespaart u veel tijd.

REMOTE SUPPORT

Wenst u IT-ondersteuning op afstand? Heel wat (kleine) problemen laten zich snel corrigeren doordat u ons toelaat uw computerscherm via het internet over te nemen. Hiervoor werken wij met de veilige software “Teamviewer”. Na het installeren krijgt u een gebruikersnaam en een wachtwoord van ons waarmee u onze Remote support-dienst steeds bij de hand hebt.

DETACHERING

Wenst u een ervaren medewerker van Ufirst met een brede kennis voor een bepaalde periode in uw bedrijf? Op uw aanvraag stellen wij onze medewerkers ter beschikking.

Op basis van een kennismakingsgesprek stellen wij u de meest geschikte medewerker voor.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw onderneming?
Wij geven u graag antwoord op uw vragen


Ik ga akkoord met het Privacy beleid.