Telecom Services op maat

Ufirst is partner van Proximus voor professionele dienstverlening (B2B) inzake telecom dienstverlening. Ontdek hier welke services wij kunnen aanbieden, van een basisdienstverlening tot een volledige telecomoutsourcing van de eerste- en/of tweedelijndienstverlening. Services zijn ‘à la carte’ te kiezen. De basis diensten zitten omvat in de Mobile Managed Services Comfort, de meer uitgebreide diensten vindt u terug als Mobile Managed Services Plus. Aarzel niet om ons te contacteren voor meer informatie hoe wij uw organisatie kunnen verder helpen.

Mobile Managed Services Comfort

SIM Management

  • Bestellingen
  • Leveringen
  • Activatie / deactivatie
  • Administratie & beheer van gebruikers
  • Beheer van profielen
  • Port-in’s en swaps sims

Hardware Management & Advies

  • Advies bij keuze van toestellen
  • Testen van toestellen
  • Bestellen
  • Configuratie van de toestellen op maat van uw organisatie
  • Dienst na verkoop

Service Desk

  • Voor de telecom-beheerder is onze helpdesk toegankelijk van 8u30 tot 17u30 alle dagen van de week
  • Antwoord op uw vragen binnen de 8 uur
  • Opvolging van uw aanvragen in ons service ticketing systeem

Rapportering

  • Rapportering van de genomen acties door Ufirst

Mobile Managed Services Plus

Voor zij die nog meer services willen

Toestel & accessoire ondersteuning

  • Selectie van toestellen & accessoires
  • Advies
  • Levering op aanvraag (terplaatse,  kiala,…)
  • Swap stock
  • Dienst na verkoop

Hardware configuratie

  • Klant-specifieke instellingen
  • Instructie-handleidingen op maat
  • Installatie van klant-specifieke applicaties

Choose your own device platform

  • Op maat gemaakte productcatalogi
  • Gescheiden facturatie naar gebruiker en organisatie (CYOD)
  • Combinatie met eindgebruikers voordelen (mobiele opties, vaste opties,…)
  • In lijn met de GSM-Policy

GSM policy advies

  • Advies bij keuze BYOD, CYOD
  • Privé vs. bedrijfsgebruik van de Smartphone
  • Beperking van applicaties, content en/of bestemmingen van de toestellen
  • Beperking van functionaliteiten
  • Bepaal de gebruikersgroepen en hun rechten en budgetten
telecom as a service - rapportering - telefonie - telefoonrekening

Rapportering op maat

  • Telecom Expense Management tool
  • Vertaal operatorspecifieke rapportering in bruikbare organisatorische rapportering
  • Periodieke analyse van het verbruik vs. de tariefplannen
  • Rapportering op hardware, sim & verbruik
  • Rapportering op maat

SLA rapportering op services

  • Klanten specifieke KPI’s
  • Beheer op dagelijkse basis
  • Rapportering via rapporten en/of service meetings

Eindgebruikers helpdesk

  • Beheer van hardware, accessoires en SIM-kaarten
  • Eindgebruikers vragen over hardware, facturen, opties, …
  • (de)activatie van diensten
  • In 3 verschillende talen; NL, FR en EN

VIP Service

  • Speciale services voor beperkte selectie aan gebruikers
  • Dienstverlening buiten de kantooruren
  • Levering, telefonische assistentie, herstellingen

Opleidingen

  • Opleidingen betreffende het gebruik van smartphone, tablet of andere mobiele oplossing
  • Verschillende operating systemen ondersteund
  • Op maat aanpasbaar
  • Opleidingen van de Proximus e-tools

Wij geven u graag antwoord op uw vragen


Ik ga akkoord met het Privacy beleid.