Een oplossing op maat van elke organisatie

COMPACT

Speciaal voor KMO’s ontwikkelde Ufirst compacte oplossingen voor vaste telefonie. Deze oplossingen laten u toe om tot vijftien toestellen aan te sluiten op uw digitale en analoge lijn, maar ook bellen over het internet via SIP-kanalen behoren tot de mogelijkheid. Wij maken de bereikbaarheid voor uw klanten optimaal door aanvullende extra’s zoals professionele begroetingen en de optie om snel oproepen door te schakelen naar collega’s. Ook met een klein budget kan Ufirst bij u aan de slag.

FLEXIBEL

Naast compact zijn onze toepassingen ook uitermate flexibel. Voor grotere bedrijven met meerdere vestigingen en grotere magazijnen is een investering in een digitale en VoIP centrale een slimme zet . Met het oog op de toekomst kan u medewerkers mobieler maken en inzetten op thuiswerk. Wat uw visie ook is op de toekomst, we zorgen ervoor dat we er samen met u naartoe werken. Met het advies en de kennis van onze experts is geen opdracht te veeleisend.

INTEGRATIE

Ufirst biedt u geïntegreerde systemen voor ingaand en uitgaand telefoonverkeer. Dat wil zeggen dat u als bedrijf alles binnen handbereik hebt in één systeem: spraakcommunicatie, internet, voicemail, mobiele applicaties. Onze centrales zijn modulair waardoor u zelf kan kiezen welke opties u opneemt in de centrale. Ook hierbij kan u terecht bij onze experts voor advies en kunnen we op elke moment de centrale uitbreiden aangepast aan uw noden.

Ik wil graag meer info

Vaste telefonie met VOIP uitbreiding binnen ieders budget

Bent u een KMO of een multinational? Voor elk bedrijf geldt: goede communicatie is de sleutel tot succes. Samen met u denken we na over de beste aanpak van uw telefooncommunicatie.

Bij Ufirst verzorgen we het contact met de provider en brengen we u op de hoogte van voordeligste combo’s. Gezien onze decennialange ervaring zijn wij ons bewust van marktevoluties en adviseren we onze klanten steeds met een blik op de toekomst. Onze medewerkers selecteren de beste systemen op basis van hun betrouwbaarheid en gebruiksvriendelijkheid.

Via de digitale en de VoIP centrale bespaart u jaarlijks op uw oproepen. Bovendien zijn de mogelijkheden eindeloos gezien de hoge capaciteit, locatie-onafhankelijkheid en de goedkope netwerkinfrastructuur. Binnen ons gamma zijn er zowel pakketten voor kleine, grote en middelgrote ondernemingen.

Een totaaloplossing

  • Locatie-onafhankelijk
  • Betrouwbaar
  • Gebruiksvriendelijk
  • Op maat
  • Hoge capaciteit
  • Modulair
  • Service
  • Analyse en advies

Ufirst verdeelt, implementeert en ondersteunt de telefooncentrales van Proximus, Gigaset en Escaux.

Deze systemen worden door de Telecom specialisten van Ufirst geselecteerd op basis van hun betrouwbaarheid,
gebruiksgemak en langetermijnvisie op de vaste telefonie.

Centrale voor organisaties tot 20 gebruikers

  • Analoog
  • ISDN
  • SIP
  • Mogelijkheid voor draagbare systeemtoestellen

Centrales voor organisaties van 5 tot +1000 gebruikers

  • Vanaf 5 tot + 1000 gebruikers
  • Verschillende aansluitmogelijkheden
  • 1 nummer voor vast en mobiel
  • Integratie met CRM, database

Andere mogelijkheden

  • Multisite oplossing
  • 1 nummer voor vast en mobiel (Fix-to-Mobile Unification)
  • Uitgebreide callcenterfuncties
Ik wil graag meer info

Een goede telefooncentrale bepaalt mee de identiteit van uw organisatie

Veel mensen onderschatten de meerwaarde van een goede telefooncentrale voor hun organisatie. Voor een kleine organisatie van 3 of een grote organisatie van 100 gebruikers, er is steeds een gepaste oplossing die wij kunnen aanbieden. Gezien onze expertise in het vak verstaan we uw behoeftes en kunnen we steeds een gepast voorstel maken. Mis dus nooit meer de oproepen van uw klant of prospect!

Het advies van Julie Bracke
Telecom Consultant Ufirst

Telefonie in de cloud

Met Call Connect van Proximus kan u oproepen overal opnemen en opzetten alsof u op kantoor bent. U werkt met één nummer, met één voice mail vanop eender welk toestel.

Teams als alternatief voor uw telefooncentrale

De evolutie van de Microsoft Cloud oplossingen laten sinds kort ook toe om te bellen vanuit MS Teams. Geinteresseerd? Neem contact met ons op en we helpen u graag verder

Wij geven u graag antwoord op uw vragen


Ik ga akkoord met het Privacy beleid.