Altijd een persoonlijk contact

Optimalisatie van uw bestaande diensten
Wij brengen het volledige telecomlandschap in kaart en evalueren uw prestaties bij alle communicatie kanalen om zo inzicht te krijgen in verbeterd kan worden. Wij brengen uw historisch verbruik in beeld, wegen samen met u af wat uw verwachtingen zijn en hoe deze gaan evolueren en stellen u op die basis een voorstel tot aanpassingen voor. In een Managed Telecom model blijven we dit voor u om de 3 maanden doen en garanderen we u zo een perfecte telecom-beheersing.

Service desk
Wanneer u met Ufirst werkt, kan u rekenen op onze professionele service-desk voor al uw telecom gerelateerde vragen. Wij verwerken uw aanvragen, volgen ze op en garanderen u een persoonlijk contact met uw beheerder van uw dossier.

Integratie
Dankzij het partnership van Ufirst met Proximus kunnen wij alle professionele gebruikers, van klein tot groot servicen voor al hun vragen betreffende de producten en diensten van Proximus. Door uw Proximus gebeuren via Ufirst te laten lopen hebt u de voordelen van een lokaal contactpunt met de kwaliteit van de beste operator inde markt!
Waarom met Ufirst?
Praktisch gebruik
Probeer onze services nu. Neem contact op met onze servicedesk, leg ons uw vraag voor en wij lopen dit traject met plezier met u mee.