Overal en altijd toegankelijk… Als u het wil!

Mobiel in de breedste zin

Met Call Connect kan u oproepen overal opnemen en opzetten alsof u op kantoor bent. U werkt met één nummer, met één voice mail vanop eender welk toestel. Dus een smartphone, een tablet, een pc of een vaste post op uw bureau, allemaal kunnen ze dezelfde mogelijkheden aanbieden, waar u zich maar bevindt. Het beheer gebeurt volledig via een webportaal dus alle aanpassingen aan uw evoluerende organisatie zijn binnen handbereik.

Flexibel

Met deze oplossing betaalt u per gebruiker per maand, dus geen overmaatse investeringen en hoge kosten. Uw telefooncentrale groeit mee met uw bedrijf en biedt u vanaf de eerste gebruiker alle functionaliteiten van een volledige omgeving die door de grotere oplossingen in de markt gevraagd worden. Alles wordt u aangereikt door 1 aanspreekpunt die zowel de communicatie als de oplossing zelf integreert voor u.

Professioneel / Privé

Dankzij deze oplossing houdt u de controle over uw privé-leven door uw professionele oproepen te doen met uw professioneel nummer en uw privé-oproepen met uw privé-nummer. De werkdag zit erop? Het professioneel nummer wordt doorgeschakeld naar uw professioneel antwoord-apparaat en biedt u dus een perfect beheer

Ik wil graag meer info

Waarom kiezen voor een cloud oplossing?

Door te kiezen voor een cloud-oplossing kiest u voor een flexibele oplossing die met uw organisatie mee evolueert. U kan eenvoudig en snel gebruikers toevoegen of verwijderen zonder hiervoor technische kennis te hebben. Op die manier ontzorgt u uw IT afdeling en kan uw organisatie optimaal genieten van de voordelen van de meest volledige oplossingen, maar aan een prijs per gebruiker, zonder grootste investeringen.

De voordelen van een cloud oplossing

  • Flexibiliteit
  • Eenvoudige dimensionering
  • Geen investeringen
  • Prijsmodel ‘pay-as-you-use’
  • Eigen beheersportaal

Onze telecom-consultants kunnen u perfect begeleiden bij de keuze van de juiste telefonie-oplossing voor uw behoefte.
Eénmaal de keuze gemaakt nemen we de volgende stappen voor onze rekening om uw organisatie zonder onderbreking
te laten overstappen van uw huidige infrastructuur naar uw nieuwe omgeving.

Steeds op uw maat

  • Op basis van de individuele communicatiebehoeften
  • Steeds klaar om je veranderende communicatiebehoeften in te vullen
  • Start met telefonie-functies en uitbreidbaar met UC-mogelijkheden

Vaste prijs per gebruikersprofiel

  • OPEX-model ‘Pay as you use’ (huurstelsel, geen investeringen nodig)
  • Verschillende gebruikersprofielen instelbaar
  • Verschillende mogelijke toestellen compatibel
  • Volledig ge-”host” model beheerd door Proximus

Alles in 1

  • VoIP-diensten
  • Onbeperkte communicatie
  • Beheersportaal
  • Beheer van de vaste en mobiele oproepen in een handomdraai
Ik wil graag meer info

Een goede telefooncentrale bepaalt mee de identiteit van uw organisatie

Veel mensen onderschatten de meerwaarde van een goede telefooncentrale voor hun organisatie. Voor een kleine organisatie van 3 of een grote organisatie van 100 gebruikers, er is steeds een gepaste oplossing die wij kunnen aanbieden. Gezien onze expertise in het vak verstaan we uw behoeftes en kunnen we steeds een gepast voorstel maken. Mis dus nooit meer de oproepen van uw klant of prospect!

Het advies van Julie Bracke
Telecom Consultant Ufirst

Wij geven u graag antwoord op uw vragen


Ik ga akkoord met het Privacy beleid.